Infolinia: 572 367 889

Częste pytania

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć poprzez dodanie produktu do koszyka.

Czy muszę zakładać konto, żeby złożyć zamówienie? 

Założenie konta nie jest wymagane, natomiast zachęcamy do zrobienia tego – dzięki temu wszystkie zamówienia będą w jednym miejscu.

Co jeśli podałem błędne dane? 

Przede wszystkim się nie martw! Wszystko uda się nam się sprawnie poprawić. Napisz do nas maila na adres biuro@rotateit.pl. Z opisem sytuacji.

Jak dojechać do serwisu? 

W zakładce kontakt można znaleźć mapę dojazdu do serwisu oraz dane kontaktowe. Rekomendujemy, aby wcześniej umówić się na wizytę.

Czy montujecie felgi i opony? 

Tak – jesteśmy jedynym salonem na Śląsku, który oferuje konfigurację opon i felg wraz z montażem.

Co jeśli przesyłka do mnie nie dotarła? 

Bez obaw – zajmiemy się tym. Napisz do nas na adres biuro@rotateit.pl, a my sprawdzimy co się dzieje z przesyłką.

Co jeśli podałem złe wymiary? 

Poinformuj nas jak najwcześniej o możliwych modyfikacjach zamówienia. W tym celu napisz do nas - jeśli nie skompletowaliśmy jeszcze Twojego zamówienia możemy je wprowadzić zmiany.

Kto odpowiada za przesyłkę?

Za przesyłkę odpowiada firma kurierska FEDEX lub DPD w przypadku wysyłki za granicę. Ważne, aby przy rozpakowywaniu sprawdzić, czy nie produkt nie ma żadnych rys lub innych uszkodzeń. W razie potrzeby spisz protokół z kurierem. Protokół jest warunkiem przyjęcia zgłoszenia.

Czy mogę jeździć na letnich oponach w zimie?

Opona letnia traci swoje właściwości poniżej 7 st. C. Mieszanka stosowana w oponach letnich powoduje, że opony są na tyle twarde, żeby zapewniać lepszą przyczepność do nawierzchni. Opona zimowa w niskiej temperaturze jest miękka, dzięki temu trzyma się śliskiej czy ośnieżonej nawierzchni. Płytkie kanały opony letnich nie są w stanie odprowadzić większej ilości śniegu lub błota. Opony letnie mogą również pękać w niskich temperaturach. Dlatego nie zalecamy używania letnich opon w zimie z powodu dużego ryzyka wypadku. Ewentualnie możliwe jest używane opon całorocznych.

Czy wszystkie opony na stronie są dostępne?

Wszystkie opony prezentowane na stronie są dostępne.

Jak długi jest czas oczekiwania na dostawę?

Czas dostawy różni się w zależności od wybranego towaru.  W przypadku zamówienia zmontowanych kół czas dostawy będzie dłuższy w porównaniu z czasem podanym przy zamówieniu produktu cząstkowego (tylko opony lub tylko felgi). Od momentu nadania paczki doręczenie trwa zazwyczaj od 24 do 48 godzin.

Jak skontaktować się z kurierem?

Kontakt z kurierem jest możliwy poprzez infolinię firmy przewozowej. Numer przesyłki oraz telefon do firmy kurierskiej znajdują się w powiadomieniu wysłanym e-mailem oraz SMS-em, numer można znaleźć również na stronie przewoźnika.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Jest taka możliwość. Podczas składania zamówienia wystarczy wybrać opcję „Odbiór osobisty”, a zamówione produkty będą czekać na Ciebie w naszej siedzibie. Poinformujemy, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru.

Czy mogę umówić godzinę dostawy?

Nasz sklep nie ma możliwości umówienia konkretnej godziny dostawy. Jeśli potrzebujesz skontaktować się z kurierem, należy to zrobić poprzez lokalnego przedstawiciela firmy kurierskiej. Powołaj się na numer listu przewozowego wysłanego w powiadomieniu o wysyłce.

Czy wystawiacie fakturę VAT, a jeśli tak, kiedy ją otrzymam?

Oczywiście, wystawiamy fakturę VAT. Fakturę wysyłamy w wersji elektronicznej na adres e-mail podany przy zamówieniu. Faktura zostanie wystawiona po wysłaniu towaru.

Opony jakich marek najbardziej polecacie?

Dobór marki i modelu opony zależy od wielu czynników, takich jak styl jazdy, rodzaj dróg, po jakich głównie się poruszamy czy rodzaj pojazdu. Warto przemyśleć jakiej klasy opona najbardziej odpowie naszym potrzebom. Modele z niższej półki budżetowej nigdy nie zapewnią osiągów porównywalnych z klasą premium, która zapewnia najlepsze rozwiązania technologiczne. Trzeba  jednak pamiętać, że przy niewielkich przebiegach lub mniejszych możliwościach pojazdu, opony z najwyższej półki nie pokażą pełni swoich możliwości. Warto kierować się zasadą stosunku jakości do ceny i wybierać modele renomowanych marek, obecnych od lat na rynku oponiarskim.

Jak dobrać właściwy rozmiar opon i felg?

Aby prawidłowo dobrać rozmiar opon do samochodu, sprawdź wskazania producenta pojazdu. Spis homologowanych rozmiarów znajduje się w instrukcji samochodu. Możesz skorzystać również z naszego konfiguratora „Dopasuj do auta”.  Wystarczy, że podasz podstawowe parametry samochodu, a wyświetlimy pasujące opony i felgi. 

Opony nie pasują do modelu mojego samochodu. Czy mogę zwrócić produkt? 

Oczywiście, masz prawo do zwrotu/wymiany kupionego produktu w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki, jeśli produkt nie był montowany na samochód. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje jedynie osobom fizycznym. W przypadku firm możliwa jest tylko wymiana produktu na inny.

Przesyłka dotarła do mnie uszkodzona. Co mogę w tej sytuacji zrobić? 

Jeżeli zauważysz uszkodzenie przesyłki podczas obioru, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie towaru lub spisanie protokołu szkody w jego obecności, spisz jego dane osobowe i skontaktuj się z nami poprzez mail.

 Otrzymałem inny produkt, niż zamawiałem. 

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem, zadzwoń do nas lub skontaktuj się poprzez e-mail.

Czy istnieje możliwość zakupu na raty?

Aktualnie pracujemy nad możliwością zakupu na raty, poinformujemy na naszej stronie, gdy funkcjonalność będzie już dostępna.

Gdzie mogę znaleźć informację o dacie produkcji opon? 

Datę produkcji znajdziesz za skrótem literowym DOT na boku opony. Są to cztery ostatnie cyfry na końcu ciągu cyfr i znaków. Dwie pierwsze wskazują na tydzień, a dwie kolejne to rok produkcji. Przykład: 0520 oznacza 5. tydzień 2020 roku.

Czy ceny na stronie dotyczą jednej opony czy całego zestawu?

Ceny na stronie dotyczą jednej opony.

Czy sprzedają Państwo opony używane?

Ze względu na bezpieczeństwo i politykę produktową, nie sprzedajemy używanych opon.

Czy sprzedają Państwo również opony do motocykli?

Sprzedajmy wyłącznie opony do samochodów - nie mamy dostępnych produktów dla motocykli.

Wróć do strony głównej

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie.